Fotogalerie
                                    Welkom in onze fotogalerie
Op al onze werkdagen en activiteiten worden foto’s gemaakt. Deze foto’s worden opgeslagen in albums. Elke foto hieronder vertegenwoordigt een album. Door op een foto te klikken krijgt u de foto’s van de betreffende werkdag als album te zien. Door in het album op een foto te klikken, wordt deze groter weergegeven en kunt u door het album bladeren d.m.v. klikken op de linker of rechter pijlen, of d.m.v. “swipen”. Ook is het mogelijk een diapresentatie van het album te starten door rechtsboven in het scherm op de drie puntjes te klikken en de diapresentatie te selecteren. Daarna kunt u het album sluiten en terug gaan naar deze Mercator pagina. ( Let op:  sluit alleen de tab en niet de hele browser. ) U kunt alle albums vanaf 2007 bekijken via het archief.
Jaarvergadering 2017                          en lezing Paul Melse
Werkdagen