Links naar andere websites
Op deze pagina treft u een aantal website-adressen aan die voor u als kalligraaf erg nuttig kunnen zijn. Kijkt u eens op de verschillende websites en doe u er uw voordeel mee. Heeft u aanvullingen of nieuws, laat het ons weten en wij voegen het toe aan deze pagina. Mail naar: info@verenigingmercator.nl Calli Art: Webwinkel van Kalligrafische materialen www.kalligrafie.com  Letterpalet: Het tijdschrift voor de kalligraaf www.kalligrafie.com  Grafikal Vormgeving van Gerda Drop www.grafikal.nl Voor kalligrafiebeoefenaar www.pennespel.nl Voor letterkunst www.letterlijkuniek.nl Website Ludo Versteijlen (België) www.ludoversteijlen.be Mary Koperdraat Kalligrafie en Kartonnage www.kalligrafie.nl Nederlands Verluchters en Calligrafengilde (NVC) www.calligrafengilde.com Diverse verwijzingen naar Kalligrafie-sites www.kalligrafie.startkabel.nl Voor al uw kalligrafieboeken naar Lidy Schoonens www.lidyschoonensboeken.nl Website 't Veertje in België www.kalligrafie-veertje.be Vereniging Scriptores www.scriptores.be Vereniging Kalligrafia België www.kalligrafia.be  Vereniging van Leraren Schoonschrijven en Machineschrijven www.schrijvenvlsm.nl Kalligrafenkring Fryslan www.kalligrafenkringfryslan.webklik.nl Wilma van der Leer www.letterkunst.nl Kalligrafie- en kartonnage vakantieweken in Ierland www.quillhouse.nl Kunstkaarten van Iteke Westerhof www.itekes.exto.nl Vereniging Tekstperiment België (in Retie, net over de grens) www.tekstperiment.be Laurent Rébéna  (met foto’s op Picasa van zijn stages) www.laurentrebena.com https://picasaweb.google.com/103659925303952408889 In Maastricht is het Drukkunstmuseum gevestigd. Voor meer informatie: www.drukkunstmuseum.nl